מסעות לקוח

מסעות לקוח

או במילים אחרות…
הבייבי של הבעלים , מסעות לקוח זה התחום הכי חם הכי מעניין והכי מרגש שקיים בעולם הפרסום (לדעת הכותב בלבד)

מסעות לקוח מאפשרות לנו להמשיך את תהליך המכירה / הצעות גם לאחר שהלקוח רכש או גם לאחר שהלקוח השאיר לנו פרטים.
מסעות לקוח מאפשרות לאנשי המכירות, להתמקד בלידים חמים בלבד ולהגיע למגוון רחב של לקוחות ולתת שירות יוצא דופן.

מסע לקוח של אתר

בתחום האכילה הקטוגנית

מסע לקוח של אתר בתחום האכילה הקטוגנית

בתמונה שמצורפת ניתן לראות – המסע לקוח הכניס מעל 160,000 שקל.

בכללי שתדעו: הלקוח בפעילו של חמישה חודשים בתוך המשרד, עם מועדון לקוחות שקצת מעל 4,200 איש שייצרו לו ₪130,000 נוספים בתזרים השנתי, עד עכשיו.

דוגמא נוספת: מוכנים?

מסע לקוח של אתר
בתחום ההרזייה

מסע לקוח של אתר בתחום ההרזייה

אז גם הפעם אנחנו נשארים בתחום ההרזייה (לא אנחנו לא רק מתעסקים בתחום הזה) אבל מסתבר שאנשים מחפשים כל הזמן להוריד במשקל אז אנחנו שם 🙂

במקרה הזה, לקוח בתחום ההרזייה, שמוכר מוצרים נמצא איתנו בתהליך ליווי 3 חודשים וזה התוצאות של המסע לקוח שלו – שוב זה רק המסע לקוח ללא המכירות באתר.

אלא רק התוצאה של המועדון לקוחות שבנינו לו.

 

מעוניינים לראות איך מסע לקוח עובד באתר סחר / או במתכונת של לידים?

תשאירו לנו פרטים ותעברו את התהליך בעצמכם:)
מבטיחים לכם שתלמדו הרבה.

מעוניינים לראות איך מסע לקוח עובד באתר סחר / או במתכונת של לידים?

תשאירו לנו פרטים ותעברו את התהליך בעצמכם:)
מבטיחים לכם שתלמדו הרבה.