למה חשוב לבנות מועדון לקוחות

בניית מועדון לקוחות הוא כלי עסקי מאוד חשוב עבור עסקים מכל סוג וגודל.
בעזרת פיתוח מאגר של מועדון לקוחות, העסק מצליח לפתח מערכת של יחסי עמיתות עם הלקוחות וליצור קשר עמוק יותר עם קהל היעד שלו.

המועדון מאפשר ללקוחות להרגיש מיוחדים ומכובדים ומעל הכל להישאר באופן תמידי בתודעת הלקוח ובכך מגדיל את הסיכוי לקיום קשר עם העסק לטווח ארוך.

דבר נוסף..
הלקוח הישראלי אוהב להרגיש מורווח.
בעזרת מועדון הלקוחות ניתן לעודד רכישות חוזרות ולגרום ללקוח לעלות חיוך בסוף הרכישה, כי הוא כבר ברווח לקראת הרכישה הבאה שלו מולכם.

אז קבלו ממני 3 יתרונות של בניית מועדון לקוחות:

שמירה על לקוחות קיימים

כאשר העסק מציע ללקוחות להצטרף למועדון, הוא מעלה את הסיכוי לשמור על הלקוחות הקיימים ולמנוע מהם לעבור למתחרים.

הגדלת מכירות

מועדון לקוחות טוב מציע למשתמשים דילים והנחות מיוחדות על מוצרים ושירותים של העסק. הזדמנויות לקניית מוצרים במחיר זול ושימוש בשירותים חדשים מעודדות את הלקוחות לעשות עסקים עם העסק ולהגדיל את הסכום שהם מוציאים במהלך השנה.

שיפור שירות הלקוחות

המועדון מאפשר לעסק להבין את צרכי הלקוחות ולהתאים את המוצרים והשירותים אליהם הלקוח זקוק.

ומעל הכל… ובכל מקום…
חשוב להיות נחמדים ומסבירי פנים כדי לגרום ללקוח להרגיש רצויים וחשובים.
כי שירות ויחס אישי הוא מעל הכל!

 

רוצים לשמוע עוד???