איך אני בודק מתחרים בדיגיטל

עולם המתחרים הוא עולם קשוח וכל בעל עסק חייב להעמיק בו מחשבה בכדי להצליח להתקדם בתחום.

בדיגיטל ישנם מגוון כלים ואפשרויות לבדיקת מתחרים ואת אסטרטגיות השיווקיות שלהם.
הנה כמה צעדים שניתן לבצע כדי לבדוק את המתחרים שלך בדיגיטל:

חקר מילות מפתח

חפש את המילות המפתח של המתחרים שלך בכלי חיפוש כמו Google Keyword Planner או SEMRush. זה יכול לעזור לך להבין אילו מילות מפתח הם מתמקדים בהן ואילו כלים הם משתמשים בהן כדי לקדם את העסק שלהם.

בדיקת פעילות ברשתות חברתיות

בדוק את פעילות המתחרים שלך ברשתות חברתיות כמו Facebook, Instagram, Twitter ו- LinkedIn. ראה אילו פרסומות הם מפרסמים, כמה פעמים הם מפרסמים, ואילו נושאים הם מתמקדים בהם. המידע הזה יכול לעזור לך להבין מה הם עושים במידה ויש תחרות בינכם.

בדיקת מחירים והטבות

בדוק את מחירי המתחרים שלך על מוצרים ושירותים דומים לשלך. זה יכול לעזור לך להבין איך הם מתחרים במחיר ואם יש להם כל הטבות מיוחדות שאתה לא מציע.

ומעל הכל… ובכל מקום…
חשוב להיות נחמדים ומסבירי פנים כדי לגרום ללקוח להרגיש רצויים וחשובים.
כי שירות ויחס אישי הוא מעל הכל!

 

רוצים לשמוע עוד???