תוכנית

90 ימים למהפך

אהלן, אנחנו חברת פרסונל דיגיטל. החברה שלנו הוקמה מתוך תשוקה לעולם השיווק הדיגיטלי, ורצון עז למנף ולפתח עסקים. מאז 2009 דאגנו לשדרג ולייעל את שירותינו, וכמובן כל הזמן להמציא את עצמנו מחדש, כדי שללקוחותינו – בעלי העסקים, יהיה בית שלם עם מענה של 360 לעולם התוכן והשיווק הדיגיטלי. אין לנו ספק שכל עסק יוכל למצוא אצלנו את הדברים שמייחדים אותנו, ושישמשו כקלף מנצח עבורו.
זה לא סוד שיש המון חברות שיווק דיגיטלי בימינו, אבל אנחנו שמנו לעצמנו למטרה להביא כל עסק ששוכר את שירותינו, למותג מצליח ששובר שיאי מכירות חדשים כל פעם מחדש. בגלל שאנחנו כל כך מחויבים למטרה הזו, החלטנו לפתוח קורס שיעניק לכל בעל עסק בדיוק את הכלים שהוא צריך כדי למנף את העסק שלו ולהעיף אותו קדימה.

"תן לאדם דג, הוא ישבע ליום אחד; למד אותו לדוג, הוא ישבע לכל חייו"

יאללה, שנתחיל?

מה מקבלים

בקורס?

תכנית ליווי לעסקים ב-90 יום בלבד

מקצועית, מפורטת, פרקטית, עניינית ומדויקת לכל בית עסק.
כשאנחנו מדברים על תכנית ליווי מדויקת לכל עסק, אנחנו מתכוונים לזה.
לפני השיעור הראשון נקיים פגישה אישית עם כל בעל עסק, נכיר אותו לעומק,
נבין מה הצרכים ומה המטרות שלו ושל העסק.
לכל אורך התכנית, נתאים את התכנים הנלמדים אל הצרכים של כל אחד ואחת מבעלי העסקים המגיעים ללמוד איתנו.

עם מה תצאו

מהתוכנית?

אנחנו לא שולחים אתכם מהתכנית עם ערימות של ידע תיאורטי שאין בו שימוש, לכל אורך התכנית, אנחנו מתאימים את התכנים בדיוק אליכם.

אנחנו יודעים ששיווק מדויק זה לא דבר פשוט, לא קל למצוא אנשי מקצוע שמבינים את הראש שלכם.

במהלך התכנית, אנחנו נעזור לכם ונפיק עבורכם את תוצרי השיווק הנכונים והטובים ביותר עבורכם.

אנחנו לא נמצאים כאן עבורכם רק בשעות הלימוד. המטרה שלנו היא לספק לכם מעטפת לכל צורךשיעלה לכם: להעניק לכם מפגשי ייעוץ אישיים, עזרה וליווי עסקי מתי שרק תצטרכו.

אנחנו כאן בשבילכם! אבל באמת.

מבנה הקורס

משך התכנית הוא 90 יום, כאשר ניפגש אחת לשבוע ל-4 שעות לימוד

מפגש ראשון: היכרות

במפגש הראשון נכיר אחד את השני.
יחד נגדיר את היעדים והמטרות של כל עסק, וכיצד ניתן להגיע אליהן.
נבין מהם הצרכים האישיים של כל בעל עסק, נלמד מהו מסע לקוח ולמה הוא כל כך חשוב להתפתחות העסק, ונתכונן לעתיד – נגדיר מה אנחנו הולכים ללמוד בקורס, וכיצד זה הולך לשרת כל אחד ואחת מהמשתתפים בעסק שלהם.
לאחר השיעור, כל בעל עסק יכול לחשוב על בעיות עסקיות בהן הוא יכול להיתקל, כדי שנוכל לחשוב יחד כיצד לפתור אותן במהלך הקורס.

מפגש שני: הפקות וימי צילום

בשיעור הזה נצלול פנימה ונתחיל לדבר תכל'ס. נדבר על סוגי קמפיינים וננתח מה המטרות שיש לכל מדיה להציע, נבנה מסע לקוח דרך מערכות כמו לפאשי וואטסאפ ,נבנה מערכת CRM ונבין מה החשיבות שלה לעסק, ונתרגל בניית תוכן ליום צילומים.
לאחר השיעור, כל אחד ואחת ימשיכו את התסריטים שהתחילו – סה"כ ניצור תוכן ל 4-5 סרטונים.

מפגש שלישי: סושיאל וחקר מתחרים

בשיעור הזה נתמקד במעטפת של העסק. נבין איך מנהלים נכון עמודי סושיאל
כמו איסטגרם וטיקטוק, נכין ברושורים דיגיטליים לאחר מכירה, נעבור שיעור בכתיבה שיווקית ונבין איך עושים את זה נכון. מעבר לכך, נלמד על חקר מתחרים. יחד נדייק איך בודקים מה קורה בשוק, ומה עובד (ולא עובד).
לאחר השיעור, כל אחד מהמשתתפים יבצע חקר מתחרים הרלוונטי לעסק שלו, ויכתוב 6 מודעות מדויקות עבור קמפיינים.

מפגש רביעי: מכירות, אבל נכון

בשיעור הזה נתעסק בלב העניין – במכירה. נדבר על מה חשוב לייצר בתהליך המכירה, ואיך בדיוק עושים את זה. נתמקד ביצירת הקשבה, שיח, הבנה של הלקוח והתאמת הצורך לבעיה. כדי לוודא שהחומר באמת יושב כמו שצריך, נבצע תרגול מעשי בכיתה. לאחר מכן נלמד כיצד יוצרים מנגנון אפקטיבי ויעיל של מכירות, כיצד בונים ומנהלים תהליך של מסע לקוח ופולו-אפ, ומהי הדרך הנכונה לבנות חבילות ולתמחר מוצרים.

מפגש חמישי: התנגדויות וכיצד מתמודדים איתן

בשיעור הזה נדבר על האתגר הגדול ביותר לכל בעל עסק, לא משנה מאיזה תחום הוא מגיע – התנגדויות. נבצע תרגילים פיזיים בכיתה על מנת להמחיש מהן הדרכים הנכונות להתמודד עם התנגדויות, נדבר על אפ-סיילים – הגדלת מכירות, איך יוצרים מוצרים נוספים להגדלת המכירה ועוד.

כדי לבוא הכי מוכנים שאפשר לסיטואציות בהן אפשר להיתקל בחיים האמיתיים, נייצר תסריט שיחה של צד יוזם וצד מקבל. לאחר מכן נתמקד בבניית חבילות ותמחור מוצרים.

מפגש שישי: יזמות עסקית, שיתופי פעולה ונטוורקינג

בשיעור הזה נדבר על המילים החמות של עולם העסקים, אבל הפעם נבין אותן לעומק. נלמד איך לייצר חיבורים עסקיים בהתאם לתהליך אותו עובר הלקוח,
ונבדוק איזה שיתופי פעולה יכולים להיווצר בין חברי הקבוצה שלנו. נדבר על השימוש במשפיעני רשת, למה זה יכול לשרת אותנו, מהי הדרך הכי טובה לפנות אליהם ומהם הכלים הנכונים ביותר עבורנו. לאחר מכן נדבר על אפיליאייט, נבין האם נכון לנו להשתמש באפיליאטוריים, איך פונים אליהם ועד מי כדאי לעבוד.
לאחר השיעור, כל משתתף יישם את מה שלמד ויפעל כדי ליצור 5 חיבורים עסקיים לפחות. כדי להתכונן לשיעור הבא, על כל אחד להכין שאלות הקשורות למיסוי, הכנסות והוצאות, בניית תקציבים, תמחור מוצרים וכל שאר הקשיים שיכולים לצוץ מניהול כספים.

מפגש שביעי: ניהול כספים נכון

המפגש הזה יכלול הרצאת אורח של רואה חשבון, אותו תוכלו לשאול את כל השאלות שבוערות בכם. זה הזמן להציף את הקשיים הנלווים לניהול הכספים של העסק.בין היתר, ההרצאה תעסוק בהכנסות והוצאות, כיצד להימנע תזרים שלילי. נדבר על בניית תקציבים ונלמד כיצד בונים תקציב רבעוני, נפענח מהי הדרך הנכונהלתמחר ומה צריך לקחת בחשבון, ונבין מה צריך לקחת בחשבון כשמגייסים עובדים, בין אם זה שכיר או פרילנסר.

מפגש שמיני: ניהול צוותים

בשיעור הזה נקפוץ מדרגה, ונדבר על נושא מהותי בניהול עסק – ניהול הצוות שלכם. נצלול לעומק הבעיה, כאשר כל אחד מבעלי העסקים יבין מהי הדרך הנכונה לנהל את הצוות שלו, מה חשוב לקחת בחשבון כדי לנהל משימות בצורה הטובה ביותר, איך מגדירים תפקידים לצוות בצורה שתשרת את כל העוסקים במלאכה, וכמובן נדבר על האתגר הגדול ביותר, שלפעמים מרגיש בלתי אפשרי – איך מפקחים אחרי כל עובד והנעשה בעסק.

מפגש תשיעי: הפקות תוכן ו-ויזואל

בשיעור הזה, נתמקד בהפקות תוכן.אנחנו נדבר על הכנה ליום צילומים, נבנה יחד תסריט ונבין כיצד מושן גרפיק יכול לעזור לנו למכור יותר. וזה לא הכל. אנחנו לא רק אנשים של דיבורים, אלא גם של מעשים. במפגש הזה אנחנו ניצור את התוכן השיווקי שלכם!
בפעם הזו נחרוג ממנהגנו, כאשר המפגשים יהיו פרטניים בחלקם ויתקיימו בבתי העסק שלכם. נעשה לכם צילומים בבית העסק, נערוך לכם סרטונים שיווקיים ונתאים
אותם למדיות השונות.
שימו לב – כל תלמיד יקבל 240 דקות צילום להפקת סרטונים לעסק!

מפגש עשירי: יישום וסגירת קצוות אחרונים

במפגש הזה, ניישם יחד את כל מה שלמדנו לכל אורך הקורס. נביא לידי ביטוי את כל מערך השיווק, כאשר נבצע עבודה מעשית בכיתה עלהמערכות שהכרנו במהלך הקורס, כל תלמיד יציף קשיים אותם חווה תוך כדי תנועה, נתרגל מכירות מול לקוחות אמיתיים של כל אחד מבעלי העסקים המשתתף, ניתן הזמנות לשאול שאלות ולחדד חידודים אחרונים – ונצא לעבודה עצמאית.

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו